Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 23 december 2016

Verrassing ...

Nou....., vandaag is met toch iets overkomen!
Dat heb ik nou nog nooit mee gemaakt...

Er belt een man aan de deur ... (gebeurt wel eens meer...)
Hij heeft een pakket voor ons ... (gebeurt wel eens meer ...)
Ik check of het klopt ... (eh ... niks besteld toch, en wat is nou de afzender ???)
'k Had juist een oplichtingsverhaal gehoord over pakketten ...
Tja .. de doos ziet er wel heel feestelijk uit ... Merry X-mas enzo en ik denk aan je  ... en warm wishes ...
MMMmmmm, perfecte camouflage ...
Geen reclame op het bestelbusje dat aan de weg wacht ...



Of ik ff kan tekenen ...
Ik besluit het maar te doen...

En DAN?



Ik maak het deksel open en zie een kaartje ... oogt goed ..
Ik lees het en wordt helemaal WARM ...
Oh, het is van een stelletje lieve schattebouten!
Welke lieve schattebouten zullen jullie je afvragen ...?
Nou, van onze Arthur en Petra die helemaal in Australië zitten voor 4 weken ...
En omdat ze nu met de feestdagen niet bij ons kunnen zijn en toch aan ons denken ...

Ik doe de andere flap ook open en dan ...
Tranen in m'n ogen, ik vind dit ZO ONWIJS LIEF ...



Wat een super verrassing!
De bos heeft een grote vaas gekregen met ruim water er in en een prachtig plekje.
En elke keer dat ik er langs loop maakt m'n hart een huppeltje ... 


Zo zijn ze toch een beetje bij ons, want het is wel een raar gevoel hoor ...
We volgen hun reis een beetje via de berichtjes. Er hangt een kaartje aan de muur en wat geprinte fotootjes. Tjonge, wat is dat een mooi land! Het maakt niet uit waar je bent, het is overal prachtig.
Ik hoop maar dat ze heel veel foto's en filmpjes maken, want ik wil het allemaal zien!


18 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke verrassing is dat! Jij dacht nog wel even dat je opgelicht werd :-(
    Nu zijn ze er toch een beetje bij, en jullie kunnen genieten van deze mooie kerstbloemen. Heerlijk dat je ze kunt volgen via het wijde web.
    Dat was vroeger toch wel anders, moest je 3 weken wachten op een brief of kaart.
    Laat ze maar heerlijk genieten van dat prachtige land, waar het nu vast heel warm is.
    Ze zijn snel genoeg weer thuis met heel veel mooie verhalen.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, maar goed dat je die man niet hebt weggestuurd. Dat is zeker een leuke verrassing.
    Als ik aan Australië denk, dan zie ik een kaal en warm land voor met oneindige natuur die allemaal hetzelfde lijkt.
    Ik zal me dan wel heel erg vergissen.
    Geniet van je boeket.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat verhaal over onbekende pakjes en oplichting had ik ook gehoord. Heel logisch dat je wat voorzichtig was. Wat een opluchting dat er niets engs aan de hand bleek.
    Een prachtig boeket van ver weg; dit vind ik echt zo'n kerstgedachte.
    Lief van ze. Geniet er maar lekker van en laat je hart maar huppeltjes maken hoor.
    Fijne dagen toegewenst; de eerste kerst in jullie nieuwe huis is speciaal.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar wordt een mens toch helemaal blij van. Wat lief van ze. Ik wens je een warme kerst en een liefdevol 2017.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke verrassing. Hele fijne dagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kon onaangenamer. Wat leuk. Geniet er lekker van. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!
    Fijne feestdagen gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk om zo'n onverwacht pakketje te mogen ontvangen...geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig vind ik dit, wat een enorme verrassing.
    Een heel fijn gevoel om ze nu met deze dagen toch
    heel dichtbij te voelen.
    Laat je hartje maar heerlijk huppelen hoor, en geniet
    volop van de eerste Kerst in jullie droomhuisje!!!

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk zulke onverwachte dingen die 't 'm doen! Geniet maar van dit prachtige boeket. Zo zijn ze toch een beetje bij jullie. Fijne dagen gewenst, Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat is inderdaad een hartverwarmende verrassing, geniet er nog van!!
    Fijne Kerst,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jee, dat is inderdaad een verrassing, en wel ééntje met hoofdletters ;o) Zo zie je maar dat afstand niet bestaat, ze zijn door deze prachtige bos gewoon heel dicht bij je!! Fijne kerstdagen Elizabeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi boeket....jij ook goede Kerstdagen en een creatief 2017 gewenst,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige verrassing, daar wordt je blij van. Heerlijk van genieten.
    Fijne kerstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat was een echte verrassing
    Fijne kerstdagen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooohhhh... wat een heerlijk warm gebaar! Xxx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke verrassing!
    Fijne kerstdagen voor jullie.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...