Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 29 november 2016

Berichtje van Sterre

Vorige week is Sterre op reis gegaan. Gelukkig stuurt ze af en toe een berichtje, want ik ben toch eigenlijk best een beetje bezorgd!


Ze logeert dus in dit huis. Het is een oud treinstation en weet je wie daar wonen?
Onze Noorse vrienden, Arne en Carlos!

En Carlos zat bij aankomst al op Sterre te wachten, met een breiwerkje ... natuurlijk. Of is het nu een haakwerkje?




Nou, Sterre blijkt dus haar ogen uit te kijken... In de hal trof ze al 4 A & C poppen aan:



Siv en Maja zaten haar al op te wachten met een glas cola. Ze hadden al een stoeltje klaar gezet voor Sterre. En de peut vertelde ons wat Sterre het eerste deed; ze bekeek de voeten van de dames eens goed voordat ze ging zitten:



Daarna maakten Sterre, de peut èn Arne en Carlos een rondje door het huis.


Kaya zat ook maar wat ongelukkig op een plankje te hangen ...


En ze sprak met Sissel; een dame met een heel eigen mening. Ze is tegen oorlog en geweld en zo. En ze houd heel veel van dieren, vooral van konijnen en ze wil graag op tv komen ...
Nou, ik weet niet of haar dat gaat lukken, maar ze is in elk geval op een blog terecht gekomen!


En Agnethe is een ijdeltuit eerste klas ... Elke dag roept ze 'Ik heb helemaal niets kom aan te trekken!'



Sterre was die eerste avond natuurlijk vol indrukken ...
Ze zei niet veel meer en lag nog lang te woelen onder de dekens voordat ze eindelijk sliep.
De volgende morgen sliep ze een gat in de dag!
Maar het eerste wat ze tegen de peut zei was: 'ze hebben hier allemaal grote voeten!'
Zou het dan toch nog goed komen?

Misschien is er nog meer poppenieuws bij:

14 opmerkingen:

  1. Oh, wat een geweldige reis. En dat allemaal door grote voeten.
    Sterre, zelfs beroemdheden zijn niet volmaakt. Als je dat dan maar goed onthoudt. En schoonheid zit niet aan de buitenkant maar aan de binnenkant.
    Goede reis verder Sterre!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je verhaal en de belevenissen van je poppen geweldig leuk om te lezen. Je had schrijver moeten worden. Talent heb je :-)
    Heel erg leuk en wat maakt Serre veel mee hé?

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, ik denk dat Sterre een voetencomplex heeft :-)))
    Wat een gezelligheid daar in Noorwegen.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, Sterre is een eind weg gereisd! Wat een bijzondere ontmoetingen heeft ze!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat een beeldige vriendinnetjes heeft Sterre daar gevonden!
    Zag het gelijk: allemaal grote voeten. Nu is ze niet meer anders dan de andere poppen, dat geeft haar vast een goed gevoel.
    Maar.... misschien wil ze daar nu wel blijven wonen bij Arne en Carlos...
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dit even te lezen, mooie poppen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie wending in dit verhaal! Ik ga weer geloven in een positief vervolg :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig goed idee van de therapeut! Ja, ik denk dat dit helemaal goed gaat komen met Sterrre, maar het zal nog een lange weg worden, het leed zit erg diep...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik verwacht ook dat het goed gaat komen, wat een goed idee om Sterre op reis te sturen :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig! En wat een schitterende poppen... Jaloersmakend! :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na zo'n trip met je peut moet het gewoon goedkomen! Nu heeft ze zelf kunnen vaststellen dat ze niet alleen is met grote voeten.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als er dan iemand een vraag stelt in een reactie op mijn weblog probeer ik altijd te antwoorden. Zo kom je dan op de weblog van de vragenstelster terecht. Gezellig hier met al die poppen en mooie foto's. Ik ga je maar eens volgen :-)
    Bedankt voor je compliment! De patroontjes van de Barbiekleertjes die ik maak zijn bestaande patroontjes (soms door mij een beetje aangepast). Ik fantaseer met stofjes en accessoires. Zo ontstaan mijn creaties.
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...