Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 21 september 2016

21 September ...



14 opmerkingen:

  1. welkom herfst :))))) met al je mooie schatten en kleuren !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is nu echt begonnen, met vallende bladeren...
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, op school leerden we het al 21 september herfst. O wat houd ik van dit seizoen!!!! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi ik ben er weer en je laat een prachtig plaatje zien maar ik zou het zo fijn vinden als het nog een tijdje bleef zoals het is want ik geniet nog zo van die mooie nazomer.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom herfst, mijn favoriete jaargetijde. Alhoewel ik houd ook echt van de lente en de winter en de zomer. Het is gewoon fijn dat ik in een land woon met seizoenen. Mooi plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het altijd een beetje triest als de herfst begint.
    Afscheid nemen van de zomer ...'k vind het moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herfst heeft ook de goede kanten hé, maar het na zomer weer van nu, vind ik heerlijk.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat de zomer voorbij is. Maar als het echt herfst is, kan ik daar ook heel erg van genieten. Wat denk je van een echte herfststorm met de regen die klettert tegen de ruiten?
    En dan al die schitterende kleuren in de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och ja.... de Herfts.......................
    met weemoed neem ik afscheid van de Zomer ook
    al hebben alle seizoenen weer hun eigen charme.

    Maar we kunnen nu nog steeds genieten gelukkig van
    uitzonderlijk fraai weer voor deze tijd van het jaar.

    Wat je me vroeg naar aanleiding van de aquarel,
    nee ik heb nooit les gehad, heb er wel veel
    over gelezen en veel uitprobeer pogingen.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is a ieder jaar weer iven omschakelen als het herfst wordt. Er komt dan een einde aan "summertime and the living is easy"en dat stemt weemoedig vind je niet. Toch houd ik wel van de herfst, de kleuren het gouden zonlicht en de pittige herfstlucht.
    Verdrietig verhaal van de koeien, ik heb je link gelezen. Een paar jaar geleden bezocht ik een boerderij waar net een kalfje was geborden. De boer haalde het weg en ik vergeet nooit weer de blik in de ogen van de koe. Die nacht is de koe overleden. Of het met elkaar van doen heeft weet ik net maar de manier waarop we met dierenomgaan klopt niet. Daarom eet ik geen vlees en gebruik biologische melkprodukten, ik hoop dat de laatste branche beter met de dierenomgaat.
    Maar goed, jijj moet een nieuwe garderobe gaan maken want anders krijg je een poppenrevollutie op de older. groetjes, nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, de herfst komt er echt aan, de blaadjes van de bomen beginnen te kleuren, de geur buiten wordt anders, kruidiger. En toch vind ik dit ook een fijn seizoen, het is even weer wennen aan het binnen zitten.
    Maar ook dat heeft zijn voordelen, weer heerlijk veel handwerktijd en 's avonds weer kaarsjes aan. Kachelwarmte hebben we nog even niet nodig, maar ook daarvan kan ik straks weer genieten. Heerlijk wanneer je van een koud buiten komt, lekker even handen warmen bij de kachel. Warme chocolademelk, soms met slagroom. Lekkere taarten en koekjes bakken, wat ik 's zomers zelden doe omdat het dan zo warm wordt in de keuken. Maar nu het kouder begint te worden kan ik er echt naar uitzien. Heerlijk die geur van appeltaart en straks van speculaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de herfst heerlijk, al die mooie kleuren in de natuur, prachtig!
    Ook hou ik van harde wind, vooral hier op Ameland.
    Lekker luisteren hoe de wind hier om het huis raast en in de verte hoor je de zee!
    En dan naar het strand, daar zie je echt de kracht van de natuur!
    S'avonds de kaarsjes aan.......
    Heerlijk
    Fijn weekend.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...