Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 23 juni 2015

Grijs/witje met eieren

Afgelopen weekend kreeg ik opeens zin om - na een heleboel kleurige exemplaren - een sober art journal te maken in grijs en wit.
Eh ..., misschien had het wel met het weer te maken ...


Ik zocht wat restjes uit de grijze lade en scheurde ze wat bij ...

Alles vast plakken

Meestal wil ik het veel te netjes doen, maar het gaat om een achtergrond die nog bewerkt wordt ...

De overhangende stukken bij knippen

Dun laagje gesso over het geheel 

Passende illustratie zoeken 

Het plaatje komt uit m'n agenda (Daphne's Diary) van vorig jaar.
Met een donkere stift werden de randen rondom en ook de scheurranden nog wat aangezet.

Tekst met letterstempels

De tekst is op de foto niet zo duidelijk, maar ik wil hem niet teveel eruit laten springen.
Hij is gestempeld met letterstempeltjes van de Hema.
Ik vond de tekst op internet (ik zocht iets over eieren):
        Love and eggs are best when they are fresh .....

16 opmerkingen:

  1. Geweldig geworden..... hou wel van Zwart/Witjes......
    Groetjes van huis tot huis,
    Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saai?
    Ik vind deze juist prachtig!
    Maar dat komt misschien wel omdat mijn stemming ook een beetje heel erg grijs is....
    Ben normaal meer van de bruin-tinten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd wel van wat afwisseling. Beetje kleur beetje grijs. Maar het weer vind ik niet prettig dit is toch geen zomer, dit heet herfst... a

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit een hele mooie art journal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderbaarlijk wat je doet met al die snippers, teksten, kleuren enzo......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderbaarlijk wat je doet met al die snippers, teksten, kleuren enzo......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap maar doet me aan het weer denken inderdaad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan, de kleuren combinatie is top!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke pagina's Elizabeth, grappig met de eieren en de tekst, 't grijs doet inderdaad aan
    het weer denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg mooi een beetje fleur kan ook geen kwaadf maar zo denken er meer over lees ik net :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig in deze tinten! Ja misschien komt het door het weer, maar ik vind het mooi :-)
    die letterstempeltjes heb ik laatst ook aangeschaft (ik gebruik ze voor mijn geborduurde kaarten).
    De tekst kon ik op de foto niet helemaal ontcijferen, maar gelukkig las ik hem onder aan je blogje :-) wat past hij mooi bij je art-journal!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toen ik de titel zag moest ik denken aan een konijn met eieren. Maar nu snap ik hem.
    Mooi geheel zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is zo mooi dat hij nog beter zou uitkomen in een kadertje aan de muur !
    De tekst die erbij staat, ben ik niet echt mee akkoord... Een eitje is slechts beperkt houdbaar, echte liefde wordt alleen maar beter met de jaren (voor mij toch ;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar zit zeker wel veel waars in Ingrid... Laten we het maar erop houden dat er altijd wat verse en sprankelende elementen nodig zijn in de liefde!

      Verwijderen
  14. Het is heel mooi geworden. Leuk om te zien hoe je zoiets in elkaar zet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...