Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 22 november 2014

Twee schatten van muizen

Sinds kort wonen er hier twee lieve muizenzusjes bij ons en zij willen zich graag even voorstellen als Lola en Fifi ...




De muisjes zijn gebreid op twee naalden naar een duidelijk patroon van Mary Jane. 
Ze heeft nog veel meer schattige creaties gemaakt en ik ben echt wel een fan van haar ontwerpen!




Fifi en Lola houden allebei van zeilen en hun outfit is daar al helemaal op afgestemd. 
Helaas heb ik zelf helemaal geen verstand van zeilen, maar een bootje heb ik wel voor ze...
Ze zijn nu samen plannetjes aan het beramen, maar ik heb ze wel verteld dat ze er beter aan doen om die plannetjes pas in de zomer uit te gaan voeren.
Ik moet er niet aan denken dat ze nu het koude water op gaan!




Deze lieve meisjes maken overigens een groot verschil met de eerdere muizen die we hier hadden, zie HIER ... Tjonge, dat waren me een stelletje rekels! 
Ik heb ze inmiddels de deur uitgedaan, want dit werd met echt te gortig....

Tot nu toe hebben Spooky en Boofy geen belangstelling voor de dametjes, nu maar hopen dat dit zo blijft!



24 opmerkingen:

  1. Hihi het zien er inderdaad véél deftigere dames uit dan de vorige muisjes die je op bezoek had !! Die gingen zomaar ongevraagd de kaas uit de frigo eten, foei foei, wat een gebrek aan opvoeding ! Goed dat je die stouterikjes buiten hebt gekregen !
    Lola en Fifi zien er braaf uit. Zelfs al de gepaste kleding aan om te gaan zeilen, mooi wit/blauw gestreept. Nette dames ! (Maar zet toch maar een slot op de frigo, je weet maar nooit, het blijven muisjes !)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zusjes kunnen het goed met elkaar vinden zo te zien.
    Laat ze eerst maar naar de zeilschool gaan voordat ze het ruime sop kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Muizen ik ben er niet zo gek zeker niet in huis op maar deze zijn bij mij van harte welkom als ze voor de deur staan.
    Fijne week.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig stelletje! Leuk verhaaltje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. FAN-TAS-TISCH, die muizen! En vooral je verhaal eromheen! Zit hier te grinniken achter de pc!

    Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige muisjes.

    groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze muizen kun je wel hebben, haha. Ze slopen niet zoveel en de kaas blijft wel op je brood. Een leuk stel, die zou ik houden. Piep. Groet, Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes zijn het! Mooi die marinekleurtjes, het geeft ze iets stoers maar tegelijkertijd ook iets vertederends. Nu maar hopen dat ze niet te veel lawaai maken zodat Spooky en Boofy niet achter ze aan gaan ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben gek op gebreide muizen helmaal met blauwe kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatjes, deze zusjes! Ik denk niet dat je met deze meiden veel toestanden zal hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben ook fan van de patronen van Mary Jane. Ze zijn heel duidelijk en gemakkelijk. Ik hou me vooral bezig met de poppen. Je muizen zijn prachtig.

    Groetjes
    Peggy ( poppe-mie.blogspot.be )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige muisjes! Mary Jane heeft prachtige patronen, alles van haar is zo schattig en lief.
    Veel plezier met je zeilers.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattige muisjes zijn Lola en Fifi, die houden zich wel aan de regels, ze zien er zo lief uit, geen ondeugende trekjes te bekennen. Mooi plaatje daar bij die zeilboot. Ik heb ook nog even bij Mary Jane gespiekt en inderdaad, schattige knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige muisjes, gelukkig tonen de poezen nog geen interesse voor dit stel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een stel om verliefd op te worden.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieverds. Gelukkig las ik dat de katten nog geen interesse toonden, want onder het lezen van je berichtje maakte ik me toch wel wat zorgen... ;)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een sportief duo. Ze zijn erg leuk en zien er heellief uit.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...