Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 13 mei 2014

Hebberige poppen ...



Ja, ik moet nog even en boekje open doen over die twee deugnieten die met ons mee op vakantie zijn geweest!
De eerste week hebben ze zich tamelijk rustig gehouden en soms vergaten we hen helemaal. Ze bleven grotendeels in de camper en vermaakten zich prima.
Maar in de tweede week waren de dames steeds vaker buiten te vinden, of soms helemaal nìet te vinden.
Ik vond ze een keer op de trekker van de fransman die het gras aan het maaien was...

Ze trokken hun eigen plan en de dames weten precies wat ze willen.
Op een middag hadden ze samen hun garderobe uitgezocht en of ik daar maar een begin mee wilde maken...
Zelfs de katoentjes waren al tevoorschijn gehaald!




Nu had Sterre juist een bikini gekregen (dat kind had bijna geen kleren bij zich...) en dat liet ze overal zien ook. En Liselotte wilde toen ook haar nieuwe tuniek showen en klom nb ook in de boom!




Maar ze is niet zo'n klauterkind als Sterre, dus ze stond weer snel op de begane grond!
In elk geval wilde ze ook een bikini, tja... dat was te verwachten. Maar ze wilde ook graag een short met een hemdje.... De dame wilde opeens wel erg veel!


Nou ja, nog geen dag later konden ze in elk geval samen zonnen...., en een vertoning dat ze er van maakten...


Er zijn in de vakanties meerdere setjes gemaakt, maar nog niet alles is afgewerkt. Dat maakt de meiden niks uit, want ze hebben hun nieuwe kleren al volop gedragen. Maar zo wil ik ze niet op de foto hebben.
Dus er volgt nog wat...


Maar inmiddels hebben ze zelf wel verslag uit gebracht over de vakantie. En zie ik het nu goed? Sommigen vallen om van verbazing...

11 opmerkingen:

  1. Het zijn wel dames met pit. Pas maar op dat je niet over je heen lopen, haha.
    Ze hebben het wel voor elkaar gekregen dat ze met een volle koffer thuiskwamen.
    En nu maar de stoere meiden uithangen.
    Houdt ze in toom.
    Groet,
    Dientje (dientjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er heel wat mee te stellen gehad... en dat in je vakantie. Maar het was in ieder geval geen saaie vakantie met die twee erbij. Leuke garderobe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie garderobe heb je gemaakt. ik hoop niet dat ze nu allemaal gaan gillen om nieuwe kleding.
    ik hoop dat de pop die voorover is gevallen geen acuut verlaagde bloedsuikerspiegel is vast gesteld. dat is heel vervelend. ; - 0
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ze is nog maar een baby... En ze is wat soezerig geworden van al die verhalen..

      Verwijderen
  4. Nou, lekker zulke dames! Ik had vroeger 100 (! ja, echt!) poppen en die waren allemaal een stuk dankbaarder dan die poppendames van tegenwoordig. Die zijn nog niet eens tevreden met een prachtig gebreid setje, willen dan meteen weer meer! Volgens mij ben jij veel te goed voor ze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, misschien doe ik ze wel op transport naar Roemenië t.z.t.
      Kunnen ze daar eens een toontje lager zingen!

      Verwijderen
  5. Heerlijk wat een eigenwijs leuk stel! Leuke garderobe hebben ze gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een meiden zeg, die weten wat ze willen. En dat er dan ook gewoon iemand is die gelijk klaarstaat voor ze. Ze hebben het goed voor elkaar.
    Wat een drukte daar op die dameskrans. Als de rest nu ook maar niet begint.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou je hebt nog mazzel dat ze niet aan één of andere Fransman zijn blijven hangen, dat gebeurt nog al eens (en ik spreek uit ervaring!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, wat een leuk verslag weer. Die foto van de twee terwijl ze liggen te zonnen in het door bomen gefilterde zonnetje, geweldig! Als ik er naar kijk, dan hoor ik ze al lekker kletsen. Gelukkig zijn ze niet verbrand, want ik zie geen rode schoudertjes.
    Oei die franse grasmaaimeneer, die zal wel raar hebben opgekeken toen zijn grasmaaier door de twee dames in gebruik was genomen (of zijn ze er snel afgesprongen toen hij er weer aan kwam?)
    De garderobe is in ieder geval lekker uitgebreid, zouden ze nu voorlopig tevreden zijn?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig verhaaltje weer!!!
    Deden ze op het laatst geen Jan huigen in de ton?

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...