Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 27 februari 2014

Eindelijk 'bij' met randje per week


Hè hè... eindelijk is het me toch gelukt om op schema te zijn. 
De laatste keer dat ik blogde over 'randje per week' was bijna 4 weken geleden en toen begon ik al achter te raken... Van mezelf mocht ik niet eerder over de randjes bloggen voor dat de randjes klaar waren.
Streng hè..., maar 't werkt wel bij mij.



En nu wacht de lap weer op zaterdag..., nou ja het zal wel zondag worden voordat ik zover ben, maar dat maakt niet uit. Ik heb de achterstand tenminste lekker ingehaald...


18 opmerkingen:

  1. Je borduurlap met randjes wordt wel echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt een randjeslap in echte Elizabeth-kleuren. Mooi en lekker anders dan de meeste anderen. Maar heb je inmiddels niet een dagtaak aan het bijhouden van alle CAL's, KAL's en hoe dat ook mag heten? Ik vind het heel knap dat je dat volhoudt, wat een doorzettingsvermogen! Zelf ben ik meer van de hap-snap denk ik :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; wat een mooie kleurcombinatie.
    Wat knap dat je niet tussentijds geblogd hebt tot de randjes af waren, sterk hoor!
    PS: sinds kort zit ik op Pinterest en ik heb jouw pagina daar gevonden, wat een prachtige verzameling, ik heb al het een en ander bij je 'weggepind'.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi wordt of is ie Eigelijk al ,en discipline hoor ......goed van je maar niet te streng hoor......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat streng zijn werpt wel z`n vruchten af, het zijn ook mooie kleuren die je gebruikt.
    je oefend zeker op je gebreide poppen he? met dat streng zijn .....................
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, beetje streng moet je toch wel wezen. Soms voor m'n kinderen, en ja .. die poppen..., praat me er niet van. Duidelijkheid voor alles, dat vooral. Ook op m'n werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik geef je nog even mijn nieuwe blog adres http://doordewolgeverfd.blogspot.nl/
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mijn oude blog was mieksthreads.
    ik heb nog al wat gedoe gehad met google+ en volgers enz......
    ben blij dat ik weer de 'oude' blogger terug kon krijgen.
    weet eigenlijk niet of ik het volgers logo nog een keer aan klik (want dan kom ik weer bij + uit)
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is nu al erg mooi, ook door de gebruikte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe streng!!! Maar het resultaat mag er dan ook wel zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je randjes zijn weer prachtig, ik loop voorlopig twee weken achter, met komende zaterdag erbij zal het drie weken worden....geef niet ik vind het heerlijk om veel randjes achter elkaar te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Flink van je Elizabeth, je bent weer bij, maar zo streng zijn, is dat nu echt nodig? Daar ben ik nu niet voor te vinden, als je mij onder druk zet werkt dat net averechts!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zou jammer zijn als het in de slof raakt. Wat is dat laatste randje mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi je randjes, en fijn dat je nu bij bent weer.
    Echt een klein beetje sport vind ik om bij te blijven
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi is het geworden Elizabeth!!
    Voor ik nog eens zo ver ben!! Geeft niet, het zal vast wel komen....
    Maar wel een fijn idee voor je dat je nu weer 'bij' bent hè?
    Zo baal ik er ook van dat ik de CAL deze week niet gehaakt heb.... Maar ook dat zal wel weer goedkomen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dus jezelf even toespreken werkt. Mooie randjes heb je gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Herkenbaar, hier gaan we vanavond ook maar eens druk prikken om bij te raken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aan het haken ben ik maar niet begonnen want ik kom al tijd te kort, maar van jouw dekentje word ik wel vrolijk hoor. Veel pezier met alle randjes.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...