Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 24 augustus 2013

Bestelling binnen ...

Wat is het toch vreselijk leuk om online iets te bestellen...
Heerlijk op je gemakje alles bekijken ... beetje wikken en wegen...
En dan je winkelwagentje vullen.... HEERLIJK

Zo snuffelde ik woensdag in de webshop van Mascha, van de gelijknamige blog Created By Mascha.
Oh, wat een paradijsje...
En alles zo zo goed georganiseerd. Ik kreeg meteen de order per mail binnen en na het overmaken van het bedrag weer een bevestiging van betalen. En donderdag een berichtje dat de bestelling verzonden was...
En vrijdagmorgen werd de doos bezorgd hoor!


42 verschillende lapjes

Apple core templates - bedeltjes - applicatielijm - wateroplosbare pen

houten klosjes voor kantjes en nog een letterbakhuisje...


En het spelen kan beginnen! Alle rolletjes maar eens even in het huisje zetten...


Een stofje uitrollen en de bedeltjes sorteren... Oh.., wat zijn ze leuk!


Stofjes op kleur sorteren ... (de écru tinten)


De beige tinten


Van rood naar bruin...


Van donkerrood naar roze ... (mooi hè..)


De groenen en de grijzen ...


En één blauwtje! Maar die gaat geen blauwtje lopen hoor, want ik heb hier een hele curverbox vol met blauwe stofjes!

Eh..., zou ik soms de patchwork-tik krijgen? Of heb ik hem al???

27 opmerkingen:

  1. Oh ik snap je helemaal. Alleen al met sorteren kun je uren zoet zijn ;-) En daarna er uren naar kijken. Ik ben heel bnieuwd wat je er van gaat maken. Maar decoratief is het al!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou volgens mij is het virus al toegeslagen zo begint het en je komt er niet meer vanaf. Zag bij Madelief dat je de applecore gaat maken zie je op haar tutorial de roze lijmstift, hihi!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat een heerlijk paketje kreeg je daar... wat ga je maken met die applecore? ik weet niet wat dat is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bestelling heb je geplaatst, op veel blogs zie je zulke mooie stofjes,
    en quilten, ik wens je er veel plezier mee.
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooowwww, heerlijk zeg. Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken. Greetzz Marion (madebymg.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Mascha heeft mooie stofjes en een verzorgde snelle levering hé, ik weet dat ook, ik heb bij haar ook al gekocht. Je hebt echt wel een mooie verzameling gekocht.
    Je patcgwork van je vorige post is ook knap ség !! Ik ben benieuwd naar meer nu :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pas maar op. Het blijft niet alleen bij kijken en genieten. En er nog geen medicijn tegen (mag nog lang uitblijven). De meeste pijn zit in de tijd en portomonee, haha. Patchen en quilten was iets vooe na mijn pensionering. Ik werd al kriebelig van alle quilt die ik op diverse blogs zag. Toen ik begin van dit jaar allerlei lapjes, boeken, etc uit een erfenis kreeg. Begon braaf met 1 ding. Ben nu al met 2 dingen bezig. Dus veel sterkte en geniet er vooral heeeeel veeeeeeel van.
    Alsof een nieuwe hobby al niet genoeg was, begon ik ook met een blog (waar blijft mijn tijd?)
    Fijn weekend.
    Groet, Dientje
    www.dientjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een feestje om dit uit te pakken. Je hebt het wel zelf uitgezocht, maar als het dan (en al zo vlug) op tafel ligt: héérlijk! Geniet ervan, Elizabeth (maar dat doe je dus al :-))
    Ik zal ook eens bij Mascha rondneuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwww .... heeeeeerlijkheden ..... ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owwww .... heeeeeerlijkheden ..... ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Om van te smullen wat je daar allemaal ingekocht hebt. Toch blijf ik stofjes via internet kopen, moeilijk vinden, want ik ben zo bang dat de kleuren in het echt dan anders zijn. Ik heb het nu wel gedaan en ze liggen naast me en ik aai ze en kijk er naar. Geniet van je prachtige aankopen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. spannend ! wat een zalige stofjes ! Ben benieuwd naar het resultaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zoveel lapjes, dat is genieten. Nu er mee gaan "spelen". Succes en veel plezier met het realiseren van je plannetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad heerlijk dat web shoppen. En dat wikken en wegen kan bij mij echt uren duren haha.

    Mooie stofjes heb je besteld. Ik kijk al uit naar je creaties.

    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk hè, al die leuke patroontjes en stofjes!
    Enne die tic is er al... duidelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt jezelf lekker verwend!
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je mooie lapjes gekocht, dat blauwe stippeltje is erg mooi.
    Maar het ziet er allemaal zo mooi en leuk uit.
    Geniet er maar van, maar dat doe je ook.

    Wat leuk dat je een applecore quilt gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Volgens mij is de verslaving al begonnen haha, maar ze zijn er slechter hoor. Geniet er maar lekker van. Ik ben heel benieuwd wat voor moois je gaat maken. Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier ook een online shopper. Ik herken het wikken en wegen heel goed haha! Mooie spullen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie binnenkomer zeg! Heerlijk om uit te pakken.

    Ik heb wel in de gaten dat ik nog heeeeel lang moet wachten op een berichtje over je witte deken haha

    Groetjes Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kan daar helemaal happy van worden van zoveel mooie kleuren. Jij vast ook want ik lees dat je er van geniet. En waar gaan die lapjes naar toe, wrodt het een kleed of een beer of.....? Ik ben heel erg benieuwd wat voor moois je gaat maken...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooo wat een prachtige stofjes om van te watertanden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh, wat een mooie kleurtjes en motiefjes. Daar is heel wat moois mee te maken. Ik ben benieuwd wat je van plan bent...

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh, heb jij jezelf even lekker verwend, top!!!
    wat wordt een mens daar toch blij van, he, 'gewoon' een paar lapjes!!
    aai maar lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...