Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

maandag 27 mei 2013

Herinnering .... 3 give-aways

Ik wil graag nog even een paar give away's onder de aandacht brengen.
Allereerst die bij Marieke van Boon en Staak Nieuws, een hele leuke blog waar elke week gratis een vintage patroon geplaatst wordt. Marieke gaat bij 50 volgers 3 x 3 bollen Catania katoen verloten...
Maar ze zit nog maar op 24 volgers, dus ....


Ook bij Dinah Creatief loopt er een give-away, lekker een verrassings give-away...


En tenslotte de give away op mijn blog.... Je kunt nog meedoen tot vanavond 18:00 uur!
Je kunt kiezen uit 3 tijdschriften: Daphne's diary, Ariadne at Home of Flow...




Ik zou zeggen; wie niet waagt, wie niet wint!

7 opmerkingen:

  1. Ik wil wel een kansje wagen, en dan ga ik voor Daphne's Diary.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elizabeth,
    Eigenlijk denk ik vaak bij give-aways... ik ben al zo gezegend, laat anderen maar kansjes wagen, die hebben het vast meer nodig of verdiend. Maarja, tijdschriftenjunk als ik ben... kan ik het toch niet laten. Daphne's Diary en de Ariadne heb ik al (bedoel ik dus hè), dus ik waag een gokje voor de Flow.
    Een hele fijne dag. 't Is lekker weer, ik heb er al een fietstochtje van 13 km opzitten :-) genoten van de polder!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, Elizabeth, laat ik dan toch nog maar een kansje wagen. Ik ga voor Daphne's diary.
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou moe, heb ik jouw give away helemaal over het hoofd gezien! Schande.
    Ik doe graag mee hoor en ga voor de Ariadne at home.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor een Ariadne at home wil ik een kansje wagen!!
    En..geniet van het weer, we hebben vandaag zon, een wereldwonder langzamerhand...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Elizabeth, wat lief van je om mijn give away extra onder de aandacht te brengen op je blog. Het liep ineens storm bij me, leuk hoor. Het is helaas de moeite niet meer om jouw give away op mijn blog te linken en trouwens, mijn lezers zijn de jouwe ;)
    Volgende keer zal ik beter opletten.
    Hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je voor voor het plaaten van mijn give away. Ik ga ook gauw kijken bij de andere dame :-)Lijkt me zeker de moeite waard, katoen kan ik altijd wel gebruiken... Ik zag jouw give away net te laat,,, volgende keer beter...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...