Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 3 januari 2013

Petit fours...., helemaal bij!

met z'n allen....
Het is al even geleden dat ik mijn gehaakte petit fours liet zien... Hier kun je de eerste vijf zien.
Inmiddels heeft Grietje al dertien kleine gebakjes ontworpen, dus ik had wat in te halen.
Ik vind ze enorm leuk om te haken; lekkere kleine werkjes en ik geniet van de details!

Mini moorkop met slagroom

Frambozen macaron

Purple Delight stapel petit four

Kasteel gebakje

Mandarijn Petit four

Mini tompouce met slagroom

Kerst petit fourtje

Mini tulband cake


En hieronder zie je ze nog een keer allemaal. De eerste petit fourtjes heb ik in verschillende uitvoeringen gemaakt. Eigenlijk vind ik het geheel nog te bont. Ik ben van plan om ze op kleur te rangschikken en verschillende taartschoteltjes te maken. En dan vind ik in huis wel geschikte plekjes.


18 opmerkingen:

  1. Die van jou zijn ook erg leuk geworden Elizabeth!! Ook jij hebt een heel eigen invuling van de patroontjes, leuk die blauwe met dat kantje en jouw tompouce is heel mooi gelukt. Morgen het nieuwste patroontje, ben jij ook zo nieuwsgierig....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg mooi. Hoe meer je maakt hoe leuker de groepjes worden zoals jij van plan bent om ze neer te zetten. Het grootste voordeel: je hoeft ze niet op te eten....Ben erg benieuwd hoeveel het uiteindelijk worden...
    Fijne dag en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn erg leuk geworden zeg, je hebt een flinke inhaal haak slag gedaan ☺
    prachtig

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een sgatjes zeg! ze zien er bijna net zo lkkr uit als de echte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die van jou zijn ook al zo mooi! Vooral die met mandarijn, die vind ik toch zo super leuk!
    Ze zijn inderdaad goed te groeperen. Wat zal dat gezellig staan, her en der een bordje met petitfours!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind juist al die kleurtjes zo leuk maar je bent goed bezig in je vakantie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik al die prachtige petit fourtjes zie op de verschillende blogs, gaan mijn handen jeuken. Maar ik ben verstandig, haha. Ik begin er niet aan, heb nog zoveel andere dingen op stapel staan. Ik geniet wel van de foto's die ik tegenkom. Trouwens, je hebt ze prachtig op de gevoelige plaat vastgelegd, Elizabeth!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat zijn ze mooi.
    En leuk hoor die kleurtjes.
    Jammer genoeg ben ik r al veel achter,mag nog niet haken.
    Maar ik ga jullie blogs wel volgen,met al het leuks.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze prachtig geworden!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha,ha,ha, leuk dat ze ook allemaal een naam hebben. Ik vind ze snoeperig en heel goed voor de lijn!

    groet, Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat ben je lekker bezig geweest,
    wat heerlijk, ehh gezellig die taartjes :)

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er leuk en lekker uit, hé!! Ik ben blijven steken bij 7 petit-fours. Jíj bent helemaal bij. Leuke haakwerkjes zijn het.
    Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi....ik loop ook nog steeds achter,maar moet toch eerst nog wat andere dingen maken en dan....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een heerlijke serie pf's geworden.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn leuk hoor. En wat een leuke standaard heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, er staat een plateau op een klein bloementafeltje..., maar het lijkt nu idd wel een etagère...!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...