Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 11 september 2012

Wat een leuke tips....! Bedankt

Tjonge, wat zijn er veel tips binnen gekomen als reactie op mijn vorige berichtje.
Ik had nooit kunnen denken dat het er zoveel zouden zijn!


En inderdaad kunnen we wel een week doorbrengen in Groningen zoals iemand schreef. Maar we hebben echt maar twee dagen. DH heeft zich ingeschreven voor een motortoertocht zaterdag en zelf vind ik het ook wel fijn om dan de boodschappen en de was te kunnen doen....

Bij elke tip heb ik intussen even op internet gezocht naar informatie en die sites meteen weggezet in een map "Groningen" bij m'n favorieten. Het wordt natuurlijk heel moeilijk om nu te kiezen, hèt grote nadeel van veel mogelijkheden, maar ik denk dat Bourtange het in elk geval wel wordt en natuurlijk iets op handwerkgebied, de Hobbyboetiek leek me erg leuk, maar ik zag vanmiddag nog een reactie binnen komen en die moet ik nog even natrekken...
DH is meer van de natuur dan van de cultuur, dus dat bewaart me voor teveel museumbezoek, hahaha..
Ik wil iedereen graag bedanken voor alle leuke tips!




5 opmerkingen:

  1. Jullie hoeven je in elk geval niet te vervelen daar in Groningen. Ik duim voor jullie dat het lekker weer is. Geniet er van, dat hebben jullie wel verdiend. Groetjes, Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie weet gaan jullie nog wel eens naar Groningen..... en/of Drenthe..... en/of Fryslân..... Kom maar op; er valt hier in het Noorden van alles te beleven en te bekijken, ook op natuurgebied. In ieder geval: Geniet en het weer heb je nu eenmaal niet in de hand.. dat moet je nemen zoals het is.
    Veel plezier in Stadskanaal en omstreken. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elizabeth,
    Ik heb geprobeerd je te mailen, maar dat lukt volgens mij niet goed. Ik wil graag je adres om je even iets toe te sturen. Kun je dat misschien naar mij mailen? paulavanderzwaan@gmail.com
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...