Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 31 maart 2012

Wie ziet er reclame op mijn blog?

Even jullie hulp gevraagd....

Wie van jullie ziet er reclame op mijn blog staan?


Ik heb een enorme hekel aan reclame, en vandaag bleek via via dat ik (en ook vele anderen) ongemerkt reclame op de blog hadden staan.
Ik moet er werkelijk niet aan denken, want ik vind het afschuwelijk...!

Misschien berust het op een misverstand en is er sprake van een virus of iets dergelijks...

Maar als je reclame ziet op mijn blog, zou je me dan via de mail een printscreen willen sturen?

14 opmerkingen:

  1. Ik zie geen reclame bij jou op de blog en wat dat blogger betreft: ik vind het net zo ingewikkeld als jij! Ik kan er soms ook geen wijs uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee bij jouw zie ik nooit reclame hoor alleen maar leuke dingen,ja ik heb ook wel eens dat het anders gaat maar kan het niet goed toelichten,in ieder geval kon ik vrijdag ineens nergens meer op reageren maar is weer opgelost vanzelf ....gelukkig|!!!! fijn weekend gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks hoor! Lijkt me ook vreselijk :-)
    Ik heb ook wel eens rare dingen, maar op een of andere manier gaat het ook weer over??
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor ik zie niks....irritant he!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik zie alleen maar jouw leuke creaties, geen reclame, hoor.
    Fijn rest van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie helemaal geen reclame hoor, alleen maar leuke creaties.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie niks aan reclame op je blog hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook geen reclame te zien, ik kreeg eerder deze week ook de reactie op mijn blog dat die moeilijk openging en dat er reclame opkwam, op een ander tabblad vermoed ik dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie ook niets maar mocht je het bij mij tegen komen ook graag gelijk melden want dat hoef ik ook niet, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen reclame hoor!
    Als ik hier ooi iets zie zal ik het melden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nope, geen reclame. En ik zou daar ook niet mee kunnen lachen !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...