Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 22 maart 2012

Tulpen...


Vandaag laat ik jullie iets zien uit de oude doos, alhoewel... 
Echt heel oud is het ook weer niet, ik denk zo'n 4 jaar geleden. 

Ik had zin om met lapjes vanuit een vrij strak ontwerp een wandkleedje te maken. Ik had toen net een nieuwe naaimachine, die ook voor machinaal quilten geschikt is, de Pfaff quilt expression 2048 


Een geweldige machine, die ik eigenlijk veeeeeeel te weinig gebruik!

In elk geval heb ik in de beginperiode veel geëxperimenteerd met deze machine. Ik gebruik hem ook wel voor papier en scrappen, dat geeft hele leuke effecten.

Het tulpenwandkleedje heb ik aan mijn broer gegeven. Hij houdt niet van voorspelbaar en wilde er geen tulpen in zien. Het kleedje hangt dus ondersteboven bij hem met een klemmetje aan een staand kartonnetje op de schoorsteenmantel...


Nu ik de foto's weer zie, begint het toch wel weer te kriebelen...



13 opmerkingen:

  1. Wat apart! Heerlijk die felle kleuren! grappig dat je broer het ondersteboven heeft opgehangen. Zo blijkt maar weer dat iedereen kunst op zijn eigen manier kan beleven. maar krijg je niet de neiging om het om te draaien als je op visite bent bij hem? ;-)

    Groetjes marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhhhhh wat mooi ......ik ben dol op tulpen !!!!Als je broer er ooit vanaf wilt ....ik hou me aanbevolen .....:-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Lente spat er af met die vrolijke kleuren en zo'n machine gaat heel lang mee. Ik dacht ook dat ik nooit meer ging breien en wat doe ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij lente horen tulpen!
    Deze springen er wel echt uit. Mooie combinatie van stoffen!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm gaaf! Geef je over aan de kriebels en aan de gang met je naaimasjien! Gewoon doen.

    Dat machinaal stitcje klinkt wel interessant trouwens. Ga d'r gauw op zoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kleurig kunstwerk.
    Kun je op de naaimachine ook gewoon naaien???? Hij ziet er heel interessant uit.Ga maar vlug wat maken en laat ons maar meegenieten.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat snap ik, wat een mooi resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja leuk hé...zo werkt dat met die foto's. ik herken dat! wat een heerlijk vrolijk quiltje is dat geworden! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kunstwerkje! Grappig dat je broer er iets anders in wil zien, dan tulpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi en wat grappig dat ie nu op z'n kop hangt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi naaimachine....ben verliefd hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend creatief kunstwerk meis! WOW!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...