Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

maandag 12 maart 2012

Spring is in the air...!

Genieten jullie ook zo van het lenteweer? Het was toch ook wel bijzonder gisteren... Het was heerlijk in de zon op ons terras; weinig tot geen wind en een strakblauwe lucht. Ik ben de ergste winter- witheid kwijt hoor... en DH heeft al een bruin tintje (zo gemeen dat sommige mensen al bruin worden als ze naar buiten kijken..) en dan gaat- ie volgende week ook nog op wintersport!

Zaterdagmiddag was het ook al zo heerlijk, al ging de zon dan nog wel wat schuil achter de wolken. Ik heb al wat bloemetjes in potten gedaan en een stylinghoekje buiten gemaakt...




Ook maar meteen wat nieuwe plantjes voor in huis, want nu blijven de poezen eindelijk van de planten af en kan er wel weer wat neer gezet worden...

's Morgens vroeg is het trouwens lachen met Spooky en Boofy... Tegenover ons huis staat een boom waar elke ochtend een kraai bezig is om takjes los te rukken.... Ik dacht altijd dat vogels losse takjes zochten, maar deze trekt en rukt dat het een lieve lust is... Mijn poezen zitten dan allebei bibber-bekkend van verlangen op de rugleuning van de bank naar die vette kraai te loeren...
Maar natuurlijk is dat helemaal geen spekkie voor hun bekkie, want zodra ze buiten zijn worden ze uitgelachen door die kraaien...

Zover is het dus nog niet gekomen....
Ik heb ook enorm veel zin om een lenteborduurwerkje te beginnen. Intussen heb ik eens zitten kijken bij Gazette 94... Wat vinden jullie van deze?



Vanavond ga ik een inhaalslag maken met het lezen van al jullie blogs, ik loop echt een paar dagen achter....!

20 opmerkingen:

  1. Ja, het weer is heerlijk, vooral gisteren, toen heb ik ook even buiten gezeten met haakwerk en kop koffie, maar al snel vond ik het te fris worden; dan maar achter glas.
    Ik vind het koolmeesje van het borduurwerk wat te langgerekt, als ik dat mag opmerken. Maar jij bent zo handig dat je daar vast wel wat op weet (indien jij het ook zo vindt natuurlijk ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is werkelijk genieten van dit heerlijke lenteweer! Wat een lieve borduurpatroontjes laat je ons zien, echt heel schattig! Gave foto van die kat in de boom, jee, die durft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de foto van die kat super, zo zwart/wit.
    En raar toch, dat je van het zonnetje kriebels gaat krijgen om van alles te doen he
    Maar ik ben ook aan vanalles bezig,
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je bakken mooi opgevuld. Vorig jaar hadden we plezier van de winterviolen tot aan de zomer, nu zijn ze al helemaal op.
    Leuke patroontjes, helemaal lente. De foto van kat en vogel is net een prachtig schimmenspel.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk de hele dag kan de deur open. De foto van poes en vogel is heel leuk, zolang de poes er niet bij kan komen. Leuke borduurtjes. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pfff ik loop ook heel erg achter met de blogs!Hier is het ook al helemaal lente, maar ik zt dan ook tegen de spaanse grens. 'sNachts vriest het een paar graden en de begen zijn nog besneeuwd, maar vanmiddag liepen we in t shirt buiten: heeeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en dan mekkeren de katten zo hé...dat doen ze hier ook en maar met die staart zwiepen! wat een leuke patroontjes, heerlijk lente..net als jouw foto's! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend en heeeeeeeeeel herkenbaar die bibber-bekkende katten hihihihihi :-)))

    Leuk je stylinghoekje!!!!! Heerlijk toch dat we weer lekker naar buiten kunnen meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een zalig weertje hè, ik heb er ook van genoten ...
    Sorry dat ik zo weinig van me laat horen ....maar dat zal wel weer beteren ..

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, dat lenteweer. Maar het is hier nog wel te koud om buiten te kunnen zitten. Maar dat komt ook nog wel.
    Mooi he, die borduurpatronen van Gazette 94! Die rozen vind ik echt prachtig.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het begint er werkelijk op te lijken! lente! De mensen zijn dan ook veel vrolijker! En ik vind het heerlijk die zon...ik heb afgelopen dagen er echt van genoten! Voor mij mag het zo blijven! het eerste lente borduurpatroon vind ik de mooiste! Borduren is niet mijn ding! Ik vind het wel leuk om naar te kijken.... groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhhh ik moet er ook altijd zo om lachen hoe die katten rare geluiden maken als ze een vogel zien.
    Heerlijk hoor die lente kriebels na de lange winter zijn we er aan toe...

    groetjes fia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een gezellig borduurpatroontje laat je zien. Heerlijk hè, dat het nu toch echt lente wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier was het ook lekker lente-weer.. Zo gezellig.. zie je ineens ook weer veel meer kinderen lekker met elkaar buiten spelen..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, dat ziet er gelijk al voorjaar achtig uit. Leuk hoor!!.
    Hahaha die katten toch ook.
    Leuke blog weer.

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik mis de zon vandaag gelijk al weer ;-) Leuke werkjes zeg! En je kunt ook niet alles bijhouden hoor! Jammer genoeg.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk hoor lente en leuke bloemetjes om je heen.....na al die grijze dagen is een beetje zon dubbel zo aangenaam, ( vandaag helaas weer grijs hier )
    zonnige lentegroetjes......

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk blog heb je, ik ben hier via via gekomen, en kom zeker terug, er is zoveel te zien en te lezen.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jouw plaatjes geven het lentegevoel helemaal weer! Hier in het oosten van het land probeert het zonnetje al stiekem tussen de wolken door te komen. Helaas zijn er daar nogal veel van op dit moment, maar gelukkig blijft de zon haar best doen ;) Al doe ik m'n winterjas nog wel even aan voorlopig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Elizabeth, wat ben ik een tijd niet bij jou geweest. Tjonge; ik zag je reageren op een andere blog en dacht; da's een tijd terug. Gelukkig meteen gekeken en weer volger geworden. Een heerlijke blog heb je. Ik las net ook je paasblogje. Heb jij geen opmerkingen gehad van de uitgever? Ben benieuwd, want ik wel (en behoorlijke). Groeten, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...