Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 7 maart 2012

Je brode... et vous?



Een tijdje geleden was ik aan dit kleine borduurwerkje begonnen, ergens half januari...


In het begin was ik heel enthousiast, maar na een poosje bleef het weer liggen omdat ik met wat anders bezig was. Maar... vlak voor de krokusvakantie was het dan toch opeens af !


Ik wilde het gebruiken voor een doosje om m'n kleine borduurspulletjes in te bewaren en mee te nemen. De kleurtjes borduurzijde, een schaartje en wat naalden die je dan in het doosje kunt doen...
Het doosje dat ik daarvoor in gedachten had, paste toch niet echt goed bij het borduurtje. Vorige week vond ik gelukkig bij de Hema een geschikt doosje. Ik heb het beplakt met stof. Dankzij een kartonnage-cursus van zo'n 15 jaar geleden wist ik nog hoe je dit netjes voor elkaar kon krijgen...



Het ontwerp is van Echevette en is gratis te downloaden. Zij heeft zelf verschillende uitvoeringen gemaakt met dit patroontje!





13 opmerkingen:

  1. Wat wordt zo'n simpel doosje dan ineens een kunstwerkje!! Complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een super schattig en erg handig doosje geworden, heb je heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Vind het echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat is dit mooi....en er een heel leuk doosje van gemaakt..
    Schattig!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en super praktisch zo klein doosje wat je overal mee naar toe kan nemen

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe een simpel doosje een plaatje wordt en nog handig ook!! Ik ga gelijk even kijken op haar site.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe een klein doosje toch iets groots moois kan zijn. Prachtig borduurwerkje.
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is je doosje geworden,en een mooi borduurtje erop.
    Je heb het mooi bekleed.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk doosje en handig ook!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een ontzettend leuk doosje is het geworden, een lief borduurtje! En dan ook iets wat je kunt gebruiken, erg leuk! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat grappig, in m'n onderbewustzijn zeker blijven hangen en toen ik het van de week tegenkwam in m'n documentenmap, meteen uitgeprint en begonnen met borduren. Ik had natuurlijk het uitgewerkte patroon bij jou gezien en het is de moeite waard. :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...