Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 1 maart 2012

Coffee break...

Ik mag graag een beetje struinen over het wereldwijde web... Op zoek naar van alles, en vooral naar leuke ideetjes en patroontjes....



Als echt koffie "verslaafde" vond ik deze "scissors keep" zo enorm leuk, dat ik hem meteen ben gaan maken.
Het is maar een heel klein werkje, en het ging precies uit twee restjes kaaslinnen.



Het motiefje is van Cross Stitch Happy


Eigenlijk wil ik nog zo'n mooi antiek borduurschaartje hebben, maar daar moet ik een keer tegen aan lopen.
Wie weet komende zomer in Frankrijk wel...

17 opmerkingen:

  1. Een super leuk schaarhangertje! Die hoort inderdaad eigenlijk aan zo'n heel mooi schaartje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig, ik heb hem gelijk opgeslagen Elizabeth,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer ontzettend leuk ga het ook even opslaan bedankt hoor jij hebt er echt een neus voor gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben meer een theeleut maar ik vind hem hartstikke schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig.. en handig! Je hebt er inderdaad echt een neus voor om leuke dingen op te sporen!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerdje,Elizabeth. Daar zou idd zo'n heel chic schaartje aan moeten :)
    Komt er vast wel.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!!!!
    Daar hoort zeer zeker zo'n prachtig schaartje bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi borduurseltje.en zo'n mooi handwerkschaartje zou daar natuurlijk prachtig bijstaan. die mag je jezelf wel een keer cadeau doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gemaakt en ja die schaartjes, ik denk dat je daar zomaar eens tegenaan moet lopen ......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk borduursel,en je schaartjes zijn prachtig.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuk borduurwerkje Elizabeth, een domme vraag is het geborduurd met dmc garen

    fijne avond en groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg! Lekker om zo in je vakantie lekker een klein borduurtje te maken. Zo'n schaartje is ook wel heel mooi er bij. Wie weet kom je er nog eens een tegen...

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo dat ziet er mooi uit
    leuk om het aan een schaartje te hangen,
    ik ben mijn kleine schaartjes vaak kwijt
    maar dat komt omdat de kids graag knutselen,hihihi
    ik hoop dat je ooit nog zo een schaartje tegen komt
    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een tijd terug heb ik deze ook gemaakt. Hij is zo schattig. Alleen ben ik vergeten om er een koordje tussen te naaien. Die moet ik er nog tussen prutsen. Leuk om die van jou nou ook te zien. Het kon wel een tweelingbroertje van die van mij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een leuk breipatroon dat borduurtje ook!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schatje!!! heerlijk zo'n klein werkje tussendoor. idd..ik heb in Frankrijk ook een mooi schaartje gekocht, knipt ook zo fijn. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...