Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 1 maart 2011

Granny granny granny all over...

Deze week heb ik voorjaarsvakantie en de dagen staan volledig in het teken van de GRANNY SQUARES.
Ik heb een engelse site ontdekt met werkelijk schitterende patronen, waar reliëf in zit. Kijk maar eens hier http://myblueangels.blogspot.com/ , als je rechts iets naar beneden scrolt zie je de linkjes voor de gratis patronen. Ik heb al een paar dagen niet anders gedaan dan proberen, uithalen, vertaallijsten geprint, youtube filmpjes bekeken en stukje bij beetje lukt het me. De patronen zijn pittig, maar daarom des te leuker om uit te proberen, vind ik.
Om alles een beetje overzichtelijk te houden, heb ik een schriftje gepimpt waarin ik alle beschrijvingen bijhoud, zodat ik, zodra ik toestemming heb van blueangels, af en toe een granny in nederlandse beschrijving kan plaatsen om mijn blog!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Elizabeth,
    ik heb jou de Liebster award gegeven. Op mijn blog staat hier meer over. Ik hoop dat je er blij mee bent!

    Groet,
    Betsy (Wolatelier-Dian)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dankjewel...! Maar dat betekent dat jij hem ook hebt gekregen en ik kan dit nergens vinden op je blog...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het staat als reactie onder mijn bericht spaartip 3. :)
    groet, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...