Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 12 maart 2011

Een heel bijzondere granny square

Ik kwam wel een heel bijzonder vierkantje tegen deze week, dat meteen mijn volle aandacht had!
Een vierkant dat uitermate geschikt is om restjes op te maken.
Ook een vierkant dat veel geduld vraagt en waar je heel veel draadjes moet afhechten..

             ook leuk zonder rand....                          en hier met rand.....

Je kunt het patroon op internet vinden op de site van Chris Simon, http://yarncrazy.blogspot.com/  Het vierkantje heet Simple Yoyo Square. Er zitten drie bladzijden uitleg met foto's bij, wel in het engels. Wie daar niet goed uit komt, mag mijn hulp inroepen via reacties...
Chris Simon heeft van deze squares een sprei gemaakt. Niet te geloven; 25 blokken van 30 yoyo rondjes, 750 in totaal... Nou ik vond 16 rondjes al meer dan genoeg!
Hier een foto van het sprei van Chris:
 

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi, maar zoveel werk... Alleen tegen dat afhechten van de draadjes zou ik al gigantisch opzien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt! :)
    kwam hier via google, was een voorbeeld aan het zoeken van gebreide spreien.

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...